• 09138109407
  • اصفهان دولت آباد، فرعی بوعلی سینا(44)، کارخانه آجر سعدی
بهترین آجر برای سوله سازی کدام است؟

بهترین آجر برای سوله سازی کدام است؟

ساخت سوله در ایران قدمتی ۸۰ ساله دارد. در ابتدای کار سوله سازی در ایران زیاد موفق نبود اما رفته رفته و با افزایش تجربه و تکنولوژی، این امر میسر شد. برای ساخت سوله از گذشته تا به امروز از آجرهای متفاوتی استفاده شده است. اما امروزه یکی از بهترین و پرکاربردترین آجرهای سوله سازی آجر لفتون است. این آجر با توجه به مقاومت و استحکامی که دارد برای سوله سازی بسیار مناسب است. همچنین قیمت آن نیز بسیار مقرون به صرفه است. آجر لفتون ده سوراخ یکی از بهترین مصالح ساختمانی برای استفاده در سوله سازی است. همچنین در گذشته از آجرهای دیگری چون آجر زبره در سوله سازی استفاده می شد. اما امزوطه انتخاب اکثر افراد استفاد ه از آجر لفتون برای سوله سازی است. شما می توانید از انواع آجر لفتون مانند آجر لفتون زرد و یا قرمز برای سوله سازی استفاده نمایید.

چرا لفتون بهترین انتخاب برای سوله سازی است؟

بالاتر از مزایای آجر لفتون برای استفاده در سوله سازی گفتیم. یکی از مهم ترین مشخصات آن، شکل هندسی آن است که آن را برای اینکار مناسب می کند. به کاربردن زیاد آجر لفتون برای این امر باعث شده به آن آجرسوله سازی نیز گفته شود. کاربرد آجر ده سوراخ فقط در سوله سازی نیست و در قسمتهای مختلف ساختمان نیز به کار می رود. تعدادی از مزایای آجرلفتون برای سوله سازی لیست شده است:

  • لفتون خاصیتی عایق مقاومتی دارد که برای سوله سازی بسیار مناسب است.
  • مقاومت در برابر فشار هوا و تغییرات آب و هوایی در دماهای بالا و پایین و بادهای شدید، با توجه به حضور سوله ها در خارج شهر، لفتون برای اینکار بسیار مناسب است.
  • از نظر هزینه لفتون بسیار مقرون به صرفه است.
  • استحکام بالای این آجر در برابر حوادث طبیعی مانند زلزله و آتش سوزی

در آجر سعدی قیمت آجر سفال را ببینید.

قیمت سوله سازی چقدر است؟

قیمت ساخت سوله به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. در سوله سازی از متریال های زیادی همچون آهن، اتصالات و آجر استفاده می شود. همچنین هزینه های جانبی دیگر چون دستمزد کارگر، طراحی و غیره را نیز به آن اضافه کنید.

ارسال نظر
تماس سریع