• 09138109407
  • اصفهان دولت آباد، فرعی بوعلی سینا(44)، کارخانه آجر سعدی
قیمت آجر لفتون | خرید آجر لفتون ده سوراخ | آجر سعدی

قیمت آجر لفتون | خرید آجر لفتون ده سوراخ | آجر سعدی

قیمت انواع آجر لفتون

آجر لفتون یکی از پرکاربرد ترین مصالح ساختمانی است. قطعا اسم آن را در بین کسانی که با ساخت و ساز سر و کار دارند زیاد شنیده اید. از این آج در قسمت های مختلف مانند، نمای ساختمان، سوله سازی، سقف زنی و غیره استفاده می کنند. بدلیل شکل ظاهری و وجود سوراخ های گرد در آجر لفتون، به آن آجر ده سوراخ و آجر سوراخدار نیز گفته می شود. البته در بعضی مناطق به آجر سفال نیز، آجر سوراخدار می گویند. در این مقاله می خواهیم به قیمت آجر لفتون و کاربرد های آن بپردازیم. 

انواع آجر لفتون : 

آجر لفتون انواع مختلفی دارد. آجر های ده سوراخ در دو نوع لفتون قالب کوچک و قالب بزرگ وجود دارند. البته انواع دیگر نیز وجود دارند که دارای سه سوراخ هستند و به آن ها آجر سه گل گفته می شود. از پر کاربرد ترین های آن ها میتوان به همین قالب کوچک و بزرگ اشاره کرد که از تولیدات کارخانه آجر سعدی نیز می باشند. 

قیمت آجر لفتون: 

قیمت آجر لفتون بسته به درجه بندی آن متفاوت است. آجر لفتون بصورت درجه 1، درجه 2 و درجه 3 ارائه میشود. که این درجه بندی بستگی به نوع پخت آجر ها دارد. از پرکاربرد ترین آجر های لفتون میتوان به آجر درجه 2 اشاره کردکه بصورت نیمه اتوماتیک تولید می شود. جهت استعلام دقیق از قیمت آجر لفتون میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. با تماس با آن ها از قیمت لحظه ای آجر لفتون در اصفهان با خبر شوید. 

کاربرد آجر لفتون : 

آجر لفتون که دریکی از شهر های استان اصفهان به اسم لفتون برای اولین بار تولید شد، کاربرد های متنوعی دارد. همان طور که گفته شد، از این آجر ها در نمای ساختمان و دیوار چینی استفاده میشود. یکی از کاربرد های مهم این آجر، استفاده از آن در سوله سازی است. به همین دلیل در برخی مناطق آجر لفتون را به آجر سوله سازی نیز می شناسند. 

ابعاد آجر لفتون ده سوراخ : 

همانطور که گفته شد، آجر لفتون انواع متفاوتی دارد. ابعاد آجر لفتون برای هر یک از آن ها متفاوت است. 

قالب بزرگ پنج و نیم سانتی(پرکاربرد و پر فروش)    ۵.۵*۱۰*۲۱ با جرم ۱۱۰۰ گرم  

 لفتون قالب کوچک  ۵*۵.۸*۵.۱۸ با جرم  ۸۰۰ گرم 

 لفتون دو قلو  ۵.۸*۱۰*۵.۱۸ با جرم ۱۶۰۰ گرم 

خرید آجر لفتون : 

جهت خرید آجر لفتون می توانید همه روزه با شماره تماس های ما ارتباط بگیرید و یا بصورت حضوری به کارخانه آجر سعدی مراجعه کنید. یکی دیگر از محصولات کارخانه ی سعدی انواع آجر سفال است. جهت خرید آجر سفال نیز می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید. این کارخانه واقع در دولت آباد اصفهان می باشد و یکی از با سابقه ترین کارخانه ها در زمینه ی تولید انواع آجر است. 

 09138109407

ارسال نظر
تماس سریع